Pomoč

V kolikor potrebujete pomoč pri razumevanju delovanja ali uporabi spletne trgovine, prosimo preverite spodnja pogosta vprašanja.

Če vaše vprašanje ni navedeno spodaj, na strani Podpora preverite, kako stopiti v stik z nami.

Splošno

Kdo lahko kupuje v spletni trgovini Mega?

V spletni trgovini Mega lahko kupujejo registrirane stranke, ki so pravne osebe — podjetja, organizacije, ustanove, društva in ostale pravne osebe.

Vsaka stranka ima lahko več poslovnih enot oz. stroškovnih mest in uporabniških dostopov, ki imajo lahko različne pravice v različnih poslovnih enotah.

Vsi uporabniki, ki imajo dostop do stranke, uporabljajo oz. vidijo isto košarico, naročilo pa se izvede za vse postavke košarice skupaj, ne glede na to, kdo je dodal izdelek v košarico. Dodatno so košarice ločene tudi po poslovnih enotah, če jih stranka ima.

Zakaj ne vidim cen izdelkov?

Cene izdelkov so vidne samo prijavljenim uporabnikom, ki pripadajo registrirani in potrjeni stranki/plačniku.

Kako postanemo stranka?

V kolikor ste v vašem podjetju pooblaščeni za predstavljanje podjetja in sklepanje nabavnih razmerij, lahko oddate povpraševanje za novo stranko na strani za registracijo novega B2B računa.

Registracijski obrazec je razdeljen na dva dela:

  • Podatki o podjetju — ti podatki se uporabijo za fakturiranje.
  • Podatki o prvem uporabniku, ki bo hkrati tudi administrator in bo posledično imel vse pravice za upravljanje vašega B2B računa

Vsako novo registracijo ročno pregledamo in aktiviramo. Takoj po oddaji zahtevka boste na vpisani e-naslov prejeli obvestilo o oddaji vloge. Ko vašo vlogo pregledamo in potrdimo, boste dobili še obvestilo o potrdilu, nakar boste lahko začeli z uporabo spletne trgovine in naročanjem blaga. Dokler vaše registracije ne potrdimo se v spletno trgovino ne boste mogli prijaviti.

Kako spremenim podatke svojega uporabniškega računa?

V kolikor želite spremeniti osnove podatke vašega uporabniškega računa ali geslo za dostop, to lahko storite po prijavi s klikom na uporabniški meni zgoraj desno, nato izberete možnost Moj profil.

Pozabil/a sem uporabniško geslo

Vaše geslo lahko ponastavite na povezavi Pozabljeno geslo.

Kako zamenjam geslo?

Vsak prijavljen uporabnik lahko zamenja geslo na uporabniški podstrani Urejanje profila. V obrazec vpišite staro geslo in želeno novo geslo ter potrdi vnos.

Naročanje

Kako naročim izdelke v spletni trgovini?

Po prijavi v spletno trgovino imate dostop do košarice plačnika in/ali poslovnih enot, do katerih imate dovoljen dostop.

V prvem koraku se morate prepričati, da uporabljate pravo košarico, v kolikor imate več dostopov. Katero košarico uporabljate lahko vidite s klikom na uporabniško ikono zgoraj desno. Odpre se vam spustni meni, za polje "Stranka" pa velja:

  • Če imate več dostopov, imate na voljo izbirnik za plačnika ali poslovno enoto. Primer:

  • Če imate samo en dostop, je tu izpisan samo naziv plačnika/PE, do katere imate dostop. Primer:

Ko ste prepričani, da uporabljate pravo košarico, lahko pričnete z dodajanjem izdelkov v košarico. Z iskanjem ali brskanjem po kategorijah najdite izdelke, ki vas zanimajo.

  1. Ko odprete izdelek, za katerega se zanimate, obstajata dve možnosti:
    • Izdelek je enostaven in ga lahko enostavno dodate v košarico.
    • Izdelek je na voljo v različnih variantah in morate izbrati opcije (barvo, velikost itd.), ki so na voljo. Po izbiri opcij kliknite gumb V košarico.
  2. Izpiše se vam potrdilo o dodanem izdelku v košarici, odpre se vam tudi predogled košarice zgoraj desno.
  3. V kolikor ste končali z dodajanjem izdelkov v košarico, nadaljuje s klikom na gumb Na blagajno.
  4. Odpre se vam seznam vseh izdelkov v košarici in ime uporabnika, ki je izdelek dodal v košarico. Tu lahko vašo izbiro spremenite in nadaljujete.
  5. Izpolnite obrazec "Dostava in plačilo" in nadaljujte na predogled.
  6. Na predogledu se prepričajte, da so vsi podatki točni. V kolikor so vsi podatki točni in ste zadovoljni z vašim izborom izdelkov, oddajte naročilo s klikom na gumb Oddaj naročilo z obveznostjo plačila.

Na vaš e-naslov boste prejeli obvestilo in specifikacijo oddanega naročila.

Kako lahko spremenim oddano naročilo?

V kolikor naročilo še ni obdelano, lahko vaše naročilo spremenite ali prekličete tako, da ga najdete v Moja naročila. Če naročila niste oddali sami in nimate pravic za spreminjanje ali preklic naročil drugih uporabnikov, mora to storiti vaš administrator.

Kdaj bodo naročeni izdelki dobavljeni?

Dobavni rok za naročila je glede na naročeno blago in stanje zaloge lahko različen, velja pa naslednje:

  • Izdelke, ki so označeni kot na zalogi
    • Za naročila do 11. ure na delovni dan, odpremimo v istem dnevu
    • Za ostala naročila odpremimo naslednji delovni dan
  • Izdelke, ki so označeni kot dobavljivi
    • Odvisno od dobavitelja, načeloma pa jih odpremimo v roku 5-14 dni

V primeru vprašanj v zvezi z dobavljivostjo izdelkov nas prosimo kontaktirajte.

Kako reklamiram dostavljen izdelek?

Za reklamacije nas prosimo kontaktirajte.

Upravljanje B2B računa za administratorje

Kako spremenim podatke B2B računa?

Za spremembo podatkov vašega B2B računa (oz. plačnika) nas prosimo kontaktirajte.

Kaj so poslovne enote?

Poslovne enote (oz. stroškovna mesta) se lahko uporabljajo za razčlenitev vašega B2B računa. S tem lahko vaš B2B račun ločite na več organizacijskih enot, ki so lahko fizično ločene poslovne enote na različnih naslovih ali pa tudi različna stroškovna mesta znotraj ene lokacije.

Ločitev je potrebna, v kolikor želite uporabljati različne naslove za dostavo ali pa želite omejiti pravice določenega dodatnega uporabnika na določeno poslovno enoto.

Kaj so uporabniške vloge?

Vsak uporabnik, ki pripada vašemu B2B računu, ima v tem določeno vlogo. Obstajata dva tipa vlog:

  • Vloga na plačniku — ta določa vlogo uporabnika na plačniku in hkrati na vseh podrejenih poslovnih enotah. V kolikor ima uporabnik na plačniku npr. vlogo "Administrator", potem bo isto vlogo imel tudi na vseh poslovnih enotah, ki pripadajo plačniku.
  • Vloga na poslovni enoti — ta vloga velja samo za poslovno enoto, na katero je dodan uporabnik.

V seznamu uporabnikov je tip vloge razviden iz barve oznake: modra oznaka nakazuje vlogo na plačniku, oranžna pa vlogo na PE. Primer:

V kolikor želite videti samo uporabnike in njihove vloge za izbrano PE, lahko uporabite filter po poslovnih enotah v seznamu uporabnikov:

Privzete vloge so Administrator in Nabavnik:

  • Administrator ima vse pravice (lahko dodaja PE, dodatne uporabnike, spreminja vloge/pravice...).
  • Nabavnik lahko oddaja naročila, vidi vsa naročila, spreminja/prekliče pa lahko samo tista, ki jih je sam oddal.

Če vam te vloge ne ustrezajo si jih lahko prilagodite ali si naredite nove.

Kako dodam dodatne uporabnike za naš B2B račun?

V kolikor ste administrator imate v uporabniškem meniju možnost Upravljaj organizacijo. Na tej strani lahko ustvarite nove uporabniške dostope ali dodajate dostop obstoječim uporabnikom v nove poslovne enote.

  1. Z klikom na gumb Dodajanje uporabnikov se vam odpre pojavno okno.
  2. Izberite vloge, ki jih bo imel uporabnik. V kolikor uporabnik potrebuje različne vloge na različnih PE, boste postopek za istega uporabnika enostavno ponovili z izbiro različne kombinacije vloge in PE.
  3. V kolikor imate poslovne enote, izberite tiste, do katerih lahko uporabnik dostopa (oz. ima izbrano vlogo v njej). Če PE ne izberete, bo uporabnik z vlogo dodan na nivoju plačnika.
  4. Če želite dodati uporabnika, ki že ima kakršenkoli dostop v okviru vašega B2B računa, ga lahko izberete v polju "Dodajanje uporabnikov s plačnika".
    Če gre za novega uporabnika, ki v sistemu še ne obstaja, pa vpišite njegov e-naslov v polje "Dodajanje uporabnikov z e-naslovom". Če želite dodati več uporabnikov hkrati, vpišite njihove e-naslove vsakega v svojo vrstico.
  5. Potrdite vnos s klikom na gumb Shrani.

Ko opravite opisani postopek, bo vaš uporabnik zapisan v tabelo uporabnikov, na navedeni e-naslov pa bo sistem samodejno poslal obvestilo s podatki za dostop. V obvestilu bo navedeno tudi naključno začetno geslo.

Ob prvi prijavi v spletno trgovino bo sistem uporabnika pozval, naj dopolni svoj uporabniški profil z imenom in priimkom in sprejme pogoje poslovanja in politiko zasebnosti. Takoj ko to stori, lahko prične z uporabo spletne trgovine in naročanjem.